dimarts, 16 de novembre del 2010

Blocs encara rendibles

BLOCS ENCARA RENDIBLES

Aquesta noticia parla de les xarxes socials, que en l'actualitat són les protagonistes del món d'INTERNET.
Encara que hi ha un producte que continua resistint, els blocs; els blocs són un producte que sestà encara adaptant a les noves tecnologies, i es creu que podrà tirar endavant sense cap dificultat.
Les xarxes socials a penes permeten una recompensa econòmica, milers d'ngressos en els bloc tenen una gran recompensa econòmica gràcies a la publicació de publicitat en els seus espais.
A més, avui dia es més fàcil que mai crear un web o un bloc personal, gràcies a una gran multitud d'eines que ofereix la xarxa.
També els professionals opinen que no fa falta tenir audiències massives perquè un web o un bloc tingui èxit.
Per a Chechu Lasheras que és el director per a Espanya, Portugal i Llatinoamèrica de Zanox, empresa dedicada al màrqueting on line que va moure 323 milions l'any passat a tot Europa, la clau està en la senzillesa, i també considera que és difícil fer-se ric, però a la vegada és fàcil amortitzar el web.
Un dels pioners dels blocs a Espanya, és Julio Alonso, fundador i director general de la firma Weblogs SL, que compta amb alguns dels diaris digitals líders: Xataka, Applesfera, Motorpasión, Zona Fandom... va opinar que les xarxes socials són com estar de lloguer i tenir un bloc és explotar-la com tu vols i a la teva manera.
En aquesta notícia també explica clarament que els blocs han evolucionat, i cada manera n'hi ha menys de caràcter personal, ja que amb aquesta finalitat esta la red social de facebook, per exemple; ara el que es porta són els blocs especialitzats.
Lasheras també afirma que amb tan sols 35.000 visites al mes, hi ha webs especialitzades que guanyen més de 5.000 euros mensuals en publicitat.
Els particulars tenen diverses opcions per treure profit de les seves webs, ja que ells ofereixen enllaços patrocinats.
Una dada impresionant es que en un clic aporta 0'01 fins a 0,25 euros a més hi ha venda de productes.
El 80% dels clients son particulars o petites webs. No se sap amb exactitud, però es calcula que a Espanya hi ha més d'un milió de blocs i que el 65% compten amb algun tipus de publicitat.

OPINIÓ PERSONAL
A mi aquesta noticia em sembla bastant interessant, perquè es actual i reflecta el que la majoria de població fa en el seu temps lliure; les reds socials predominen en el món actual, però n'hi ha coses que no sabem, com per exemple que hi ha molta gent que utilitza els blocs per aconseguir diners mitjançant la publicitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada