dimarts, 21 de setembre del 2010

BENVINGUTS!

Hola, sóc la Carla, una alumna de  quinze anys.
Respecte a mi, sóc una noia que li agrada fer coses, i sempre tinc ganes d’aconseguir algun objectiu. M'agrada molt també l'esport, però sobretot practico el tennis i la natació, que són els que més m'agraden. M’agradaria, que mitjançant aquest bloc pugueu aprendre alguna cosa.

En un futur m’agradaria poder estudiar alguna cosa relacionada amb el batxillerat humanístic/social ja que sóc bastant social, i crec que això em podria ajudar.

Aquest bloc està, creat per l’optativa d’informàtica, per anar aprenent coses sobre el món de la informàtica, i a la vegada utilitzat perquè aquest es el nostre últim any a l’escola i d’aquesta manera volia recordar-los.

Espero que us sigui útil, i que a la vegada passeu una bona estona.




 

8 comentaris:

  1. Hola Carlaaa!
    Jo inaguro l'espai del teus comentaris! =)
    Doncs res que espero que penjis coses aviat i que tal i com dius aprenguis moltes coses en aquesta optativa i que en un futur tinguis molta sort amb els estudis, te la mereixes!
    Petonets i comenta'm.

    ResponElimina
  2. Hola Carla!
    M'ha agradat molt el comentari que m'has deixat al meu bolg! Espero que aquest blog ens serveixi per poder compartir mes coses i sobretot fotos!
    Doncs res, que vull que la nostra amistat no decaigui i que continuem tenint el contacte quan sortim de l'ESO!
    Un petó!!

    ResponElimina
  3. Hola Carla!!!
    Com diu aquest blog, espero poder aprendre moltes coses noves sobre tu o si més no, que puguem compartir moltes experiències d'aquest últim curs.
    Molts petons!!!

    ResponElimina
  4. Carlaaaaaaaaaa!!!!!
    els colors són una mica foscos
    pel meu gust li falta alegria i color
    a aquest bloc, pero esta bé =)
    un petóó

    ResponElimina
  5. Carlaa!
    Que bonic, que bonic el teu fons, encara que ho veig una mica fosc.

    Petonetss!
    PD: comenta! =D

    ResponElimina
  6. Gràcies per les vostres propostes de millora del meu bloc, i és clar, gràcies pels vostres comentaris.
    Adeu!

    -Carla P-

    ResponElimina
  7. Hola Carla!!!!!
    M'agrada el teu blog és molt alegre, bueno no se que més escriure.
    Adeuu!! :)

    ResponElimina
  8. Hola Carla!!!

    He tingut un petit problema amb el meu blog, podries comentar-me?

    Gràcies!

    ResponElimina